Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

miercuri, 31 august 2011

Uita-te la ce ai lasat in urma! Ai lasat inima mea..! Dar stiu ca nu-ti pasa acum. Drumul tau nu mai e acelasi cu al meu. Privesti zarea. Dar oare ti-ai privit vreodata sufletul? Sau pe al meu? Ti-am strigat sa te intorci..si ce ai facut? Nu m-ai auzit? Iti mai strig o data:
      -Inoarce-te! Priveste-ma! Spune-mi ce ai pe suflet! Sunt aici si ascult...
Dar nu te-ai intors nici acum. Te-am apucat de brat, m-am uitat in ochii tai verzi..Ti-am spus ca te iubesc..Ti-am strigat ''Prietene, te iubesc!''..Atunci te-ai intors..M-ai cuprins in brate..Am inceput sa plang pe umarul tau..Ti-am udat T-shirt-ul...Simteam ca nu vreau sa imi mai dai drumul vreodata; as fi ramas in bratele tale pentru totdeauna. Nu pot sa accept gandul ca ai pleca, ca ai fi in stare sa ma lasi singura in intunericul din viata mea...
      Te-ai intors...ai redevenit prietenul meu..m-ai tinut de mana si am mers pe drumul nostru de lumina..impreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu