Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 2 septembrie 2011

Ce este de fapt...fericirea?

Ma intreb uneori ce este fericirea..cum este defapt acest sentiment? Ei bine, pentru putin timp am stiut, am simtit. Ma invelesc cu marea, cu valurile-i reci..de ce-ai venit iubire...daca stiai ca pleci? Fericirea sau iubirea, trec de atatea ori pe langa noi, incat de-abia le putem simti. Sentimentele nu se spun sau se descriu..se simt. Fragilitatea lor depinde de natura umana. Aceasta stie decat sa distruga tot ceea ce e frumos, sa naruiasca toate visele sau sperantele. Unde sunt visele mele, unde imi sunt sperantele, unde este este povestea mea de Cenusareasa?...Nu se intampla in viata reala. Sunt doar povesti create de natura umana despre si pentru natura umana. In felul acesta, creand finaluri fericite, oamenii creeaza iluzia unei iubiri perfecte care, insa, nu depaseste platoruile de filmari sau paginile prafuite ale unei carti. De ce? Pentru ca omul nu poate pastra ceva frumos chiar daca este in fata sa. Pana acum, din tot ceea ce am trait asta am invatat. Finaluri fericite..ar fi frumos, nu? Poate totusi exista, si fiecare dintre noi va avea un happy end. Hai sa speram in continuare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu