Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

luni, 5 septembrie 2011

Hey, NANA...

Si s-a mai dus o clipa..Am ramas tot singura in intunericul din viata mea. De ce de fiecare data cand pierzi pe cineva e atat de dureros?..Imi aduc aminte de toate clipele mele, ale noastre si simt ca ma adancesc in durerea sfasietoare. Sunt dureri aprige. Acum, cand ma vezi, ma privesti cu ochi goi..de parca nu-ti aduci aminte fiecare sarut, fiecare ''Noapte buna!'' inainte sa plec, fiecare ''Te iubesc!'' la telefon..sau poate ai uitat, ori ai vrut sa uiti. M-am gandit si....vreau sa uit de tine, vreau sa uit de noi. Chiar daca nu voi mai putea iubi cu aceeasi putere, nu vreau sa ma mai agat de amintiri dureroase care se afunda in negura uitarii. Pur si simplu nu pot..nu pot sa te uit..VREAU sa te uit!..E, totusi, atat de greu...Poate nu ma voi mai vedea iubind vreodata, dar cand ma uit in trecut nu regret, ci imi dau seama ca daca pana acum am pasit tacuta pe drumul uitarii, voi gasi intr-o zi poarta catre lumea mea de altadata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu