Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

miercuri, 7 septembrie 2011

Scrisoare catre el

        Hey,
Cat de bine e sa te pot simti din nou aproape...e ca si cum timpul s-ar fi oprit si totul ar fi revenit la normal. Dar stiu ca pieptul pe care imi apas acum obrazul imbujorat a fost atins de multi alti obraji cat ai fost plecat..Mi-ai lipsit..Te-am cautat in fiecare colt din sufletul meu, crezand ca esti ratacit acolo undeva, in dragostea mea pentru tine. Ti-am cautat ochii printre firele de nisip de pe plaja, dar nu erau. Ti-am cautat caldura imbratisarilor langa foc, dar nu era la fel. Te-as imbratisa, dar nu mai simt caldura, te-as saruta, dar nu ma mai indeamna sufletul, m-as uita in ochii tai, dar dupa o clipa de stralucire ai privi in jos. Acum, desi impreuna, suntem doi straini. E vina ta! Sunt locuri in sufletul meu pe care am fost nevoita sa le incui , dar pentru un moment as vrea sa le pot arata oricui..As vrea sa stiu ce gandesti si fara sa imi spui, dar nu mai esti cel de altadata, e care il intelegeam doar din priviri aruncate pe furis. Te-ai intors fara voia mea  in sufletul meu, cu privirile pagane si cu zambetul copilaresc si mereu imi jur ca n-am sa te mai iubesc-de maine. Dar in fiecare zi ma trezesc cu gandul la tine, de parca nu ar fi fost destul ca iti vad chipul in toate visele. De fiecare data cand incerc sa zbor, ma prabusesc, caci aripile imi dispar fara tine, ma simt atat de mica intr-un univers atat de mare..De ce m-ai urcat pana la cer daca nu mi-ai dat aripi sa cobor?
        Aceasta e ultima scrisoare pe care ti-o scriu, cuvintele acestea sunt inima si sufletul meu, si chiar de nu voi mai primi raspuns, ca altadata, inima mea te va pastra intr-un colt incuiat, care nu se va mai deschide vreodata.
                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu