Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

joi, 15 septembrie 2011

Spune-mi..!

De ce? De ce nu ma mai regesasesc in mine? De ce fiinta mea nu imi mai recunoaste sufletul? De ce spiritul meu nu mai poate zbura liber in lumea mea?..Pentru ca te-am pierdut..Pentru ca tot ceea ce faci e sa ma minti, sa imi arati nepasare..sa nu-ti pese de mine..de ceea ce a fost o data...Iti aduci aminte cum a inceput? ..Ce copii eram..Imi tot ziceai ca ma placi, nu ma interesa..De ce?..Buna intrebare..Nu stiu..Imi aduc aminte de tine..cu chipul cald, cu ochi cuminti..Cat de mult te-am iubit...Cat de mult te-ai schimbat..si ma doare. Nu am mai vrut sa stiu de tine..te-am uitat, te-am ascuns undeva in sufletul meu, vrand sa te uit..Dar am putut? Nu..Esti inca in mine..Piei din mintea mea! Revino-mi in inima ! Iubeste-ma ca la inceput..Zambeste-mi cum o faceai inainte..cand ma iubeai..Invata-ma sa rad din nou..Ajuta sa uit cum de am uitat de noi..Invata sa cladesti, nu sa distrugi totul in mine..Hai sa invatam ca mai avem multe de invatat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu