Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 16 septembrie 2011

Te vreau..

Am incercat sa fiu alaturi de tine atunci cand ai avut nevoie de mine..cand ai plans am incercat sa iti sterg toate lacrimile, cand ai tipat, ti-am alungat toate temerile..in anii acestia nu am dat drumul mainii tale..si inca iti apartin ! Privirea ta inca ma sfredeleste, buzele tale ma amutesc, imbratisarea ta ma copleseste..Poate asta e iubire adevarata..sau poate doar ma prefac, incercand sa-mi alung durerea asta care e prea reala..Dar sufletul meu tanjeste dupa tine..Ochii mei tanjesc dupa ochii tai..Pieptul meu tanjeste dupa bataia inimii tale..Mi-e dor sa te sarut, sa iti spun ''te iubesc'', sa te simt cum iti plimbi mana pe fata mea, ma saruti si apoi imi treci mana prin par si imi spui ''va fi bine'' chiar daca e greu..Si ce daca el ma vrea? Nu ii apartin..Nu sunt a lui ! Nu am fost si nu voi fi ! Pentru ca iti apartin..doar tu ai puterea sa imi dai aripi sa zbor...doar tu ma iubesti cum nimeni nu o face..sau poate doar vreau sa ma iubesti...Nici nu stiu ce as vrea sa faci..sa ma iubesti sau sa te prefaci..Dar imi gasesc paradisul doar in bratele tale..Mi-ai zis odata ca dragostea e singurul paradis ce nu poate fi uitat..Am vazut ca e adevarat..Dar te vreau inapoi ! Vreau sa ma strangi in brate in fata tuturor..sau in lumina slaba a unui stalp din parc, cand ma strangeai la piep si imi sopteai ca ma iubesti...Nu stiam de ce soptesti, nu era nimeni sa auda..mi-ai spus ca nu vrei ca noaptea sa ma fure de langa tine..Te-am strans in brate si simteam ca pieptul imi arde..era inima mea care imi striga ca nu vrea sa te piarda niciodata..Acum pieptul imi arde din nou, dar inima imi sopteste ''Adu-l inapoi ! ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu