Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Credeam ca esti undeva departe, poate gandindu-te din nou la noi..ca la un cantec scris pe o foaie veche, jumatate pierduta undeva printre filele vreunei carti..credeam ca esti undeva departe, cantand un cantec vechi ca iubirea noastra..credeam ca esti undeva departe, ascuns in sufletul meu ca o adiere lina de vant intr-un rasarit de soare..sau intr-un amurg..mi-e totuna acum . Mi-e dor sa fiu libera ca vantul..mi-e dor sa imi aud inima cantand...De cand te-am vazut ultima data, nu imi mai aduc aminte cand, m-am schimbat mult..Sunt din nou vrajita de cantecul unei iubiri pierdute, care se naste iarasi din cenusa ramasa, cum s-a intamplat de multe alte ori inainte..de ce? Pentru ca iubirea e mai puternica decat timpul, deschide toate zavoarele puse pe porti inchise de mult, uneste doua parti ale unei inimi frante..Stiam ca asa se va intampla cand te voi vedea iar, dar nu credeam ca sentimentul asta va fi atat de puternic..parca mai puternic decat inainte..
Te iubesc acum mai mult decat oricand, ochii tai verzi imi sfredelesc sufletul si sentimentele ce ti le port curg libere prin venele mele, imbolnavindu-ma de o iubire fierbinte, care arde totul in mine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu