Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

duminică, 27 noiembrie 2011

In urma..fara tine.

Azi vreau mai mult...si am privit in urma des cu ochii goi, m-am pierdut prin fum, praf si ploi ca sa uit de noi..nu e dragut ca vreau sa uit acum, dar cred ca amandoi stim ca e cel mai bun lucru pe care l-as putea face..oricum tu nu mai privesti inapoi, ca sa vezi daca rana mai sangereaza..eu nu mai pot privi spre tine caci nu te mai gasesc..e prea mult fum in jur..si sentimentele noastre, sau ce a mai ramas din ele..nu mai sunt pure cum erau la inceput..spunem ca ne iubim..totusi, credem ce spunem? eu nu stiu daca tu ai crezut vreodata in mine..sau in noi..ori in tot ce a insemnat iubirea noastra..si pot spune ca Ea a existat..pentru ca altfel nu as fi aruncat acum si aici tot ce simt...cred ca acum incerc sa ma debarasez de sentimentele astea care ma distrug in interior..pentru ca in exterior nu vad mari schimbari si multi imi spun ca am ramas aceeasi..nimeni nu vede cat ma doare..sau toate schimbarile care s-au produs in mine..incet-incet ochii mei se sting, si ma mai doare doar cand respir, inima mea se frange cand bate si visele-mi mor cand visez..
Totusi, cand aud versuri de dragoste...ma gandesc ca ma regasesc si eu pe acolo..alaturi de tot ce-am pierdut si stiu ca nu voi mai avea vreodata..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu