Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

miercuri, 9 noiembrie 2011

Prietenilor mei ...

Ce inseamna pentru mine prietenia? Acum, ca am ramas fara prieteni, incerc sa cred ca e un cuvant strecurat printre altele pe care le stiu..si pe care sufletul meu incearca sa le silabiseasca cu usurinta...dar mereu raman la ultima silaba. De ce? Pentru ca nu pot sa uit ce insemna pentru mine prietenia. Au fost momente cand era tot ce aveam..cand pe aripile ei zburam deasupra lumii...si stiam ca Ea era ce mai importanta pentru mine. Au fost momente cand cadeam..si totusi prietenii nu m-au lasat sa ating pamantul. In ochii mei nu cred ca se mai citeste prietenia ramasa in sufletul meu in urmele greselii..Da, sunt o proasta ! Am gresit..am tradat si am distrus sentimentul care ma facea fericita ..prietenia este echivalenta cu fericirea ! Am avut cei mai bune prieteni..de ce ''am avut''? Pentru ca acum am ramas fara...tot din cauza mea ! Ce e in capul meu ? Dar in suflet? In suflet sunt amintirile cu prietenii...care mi-ai dat cele mai frumoase clipe din viata mea..Ele..prietenele mele...erau singurele care puteau face pentru mine lucruri pe care nimeni nu le-ar fi facutchiar daca taceau...ma tineau in brate cand plangeam...erau langa mine cand sufeream in tacere sau cand srigam dupa ajutor..ele imi inindeau mana cand cadeam..si aprindeau lumina in ochii mei cand era intuneric..erau singurele care imi vedeau lacrimile in ploaie si stiau ca tremur, nu de frig, in vant...stiau ce trebuia sa spuna ca totul sa fie bine sau cand trebuia doar sa ma asculte si sa imi dea mana....intotdeauna le voi simti lipsa daca viata o sa ne desparta, daca vom pasi pe alei diferite ale destinului..Daca o sa cititi asta...vreau sa mai stiti ca afectiunea ce v-o port nu se masoara cu nimic altceva din interiorul meu si ca orice greseala o regret inzecit...am plans si am ras impreuna..Mereu o sa fiti cele care vor avea un loc in inima mea. Eu...mereu voi fi acolo !
http://www.youtube.com/watch?v=y43w0xw9tyw
http://www.youtube.com/watch?v=pZyyjZeWOr0&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu