Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

marți, 13 decembrie 2011

Catre mine..

Nu am stiut niciodata sa cred in mine si in tot ceea ce pot face fara tine..am invatat ceva din toata dragostea asta bolnavicioasa care m-a legat de tine..exista medicamente pentru suflet posomarat ! Si cu fiecare zambet pe care mi-l aduce ziua pe fata ma indepartez de tine cu cate un pas..cand voi fi departe o sa privesc in urma mea sa vad unde ai ramas..sau ce a ramas din noi. Nu mai plang acum pentru ceea ce esti sau pentru ceea ce am vrut eu sa fiu..pentru ca fiecare lucru are un final si acum incep sa ma bucur ca finalul nosru a fost aici..desi tu l-ai ales , crezand ca e mai bine pentru tine si ranindu-ma pe mine..acum incep sa ma vindec. Defapt, cine crezi tu ca esti? Ai luat candva tot ce era mai bun in mine si mi-ai intunecat esenta...dar utie ca soarele nu m-a uitat si mi-a luminat din nou viata.
Sunt anumite lucruri pe care nu ti le-am spus niciodata, doar le-am tinut inauntru..si acum ca ai plecat imi lipseste totul in legatura cu tine , nu pot sa cred ca inca te mai vreau!
Si chiar daca toate vocile din capul meu imi spun ca locul meu e langa tine..o sa imi calc pe inima si voi merge mai departe pe drumul vietii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu