Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

duminică, 11 decembrie 2011

Inca o confesare..

Nu stiu de ce de-abia acum imi asum un adevar caruia nu i-am dat crezare , pe care l-am negat de atatea ori in fata propriului meu suflet : eu inca te mai iubesc. Candva ai rupt ceva in mine, mi-ai omorat destinul. Odata , tarziu, voi rupe si eu ceva in tine si apoi te voi lasa sa pleci. Chiar si atunci tot ma vei iubi. Stii , pasiunea nu cunoaste alfabetul ratiunii, vocabularul acesteia . Ea doreste doar sa se manifeste pe deplin , chiar daca nu priveste in schimb decat sentimente suave. M-ai urat...nu mai conteaza acum , caci acest sentiment e la fel de puernic ca iubirea. De ce m-ai urat? Am avut timp sa ma gandesc bine si sa inteleg tot ceea ce s-a petrecut in sufletul meu. Ca si prietenul , indragostitul daruieste tot ce are, fara a astepta o recompensa..daca persoana iubita ne deceptioneaza, oare avem noi dreptul sa ii blamam caracterul ? sau sa ii asaltam slabiciunile? Nu e oare de datoria noastra sa ne asumam o persoana care nu ne iubeste la fel ca pe una ce o iubim?
De dragoste sunt acum satula , ca de orice amintire. Am pasit pe drumul vietii pana acum si deja am obosit . Am gresit ..si cu ce pret ? Am fost pe cale sa-mi vand sufletul si tot n-am primit ce mi-am dorit.
Inchide ochii..va fi mai bine. Nu o sa mai vezi toata durerea ce te inconjoara..dar tot o vei simti. Iti curge prin vene , nu o simti? E deja parte din tine..nu mai incerca sa o alungi..ea tot o sa ramana acolo..ranile tale sunt prea adanci si nu o sa se vindece atat de usor..singura cale sa poti merge in continuare e sa nu privesti inapoi.
Gandeste-te bine ce alegi pentru ca mai apoi sa nu iti regreti decizia..eu desi am ales sa merg mai departe..tot te port in inima , zambind pentru ca te-am avut ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu