Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

luni, 26 decembrie 2011

Nu stiu ce sa mai scriu..iarna nu imi aduce inspiratie. Intr-un fel imi place iarna. Totul pare atat de curat si de pur. In acelasi timp mi se pare ca sufletul meu ramane din ce in ce mai pustiu. Si imi sangereaza inima. Cat de frumos..dare rosii de sange pe zapada alba..pacat ca sangele e al meu. Nu am vrut niciodata sa te fac sa suferi. Eu te iubeam si chiar credeam ca si tu simti aceleasi sentimente curate pentru mine. Dar stii , iubirea e pura doar cand e reciproca si nu te pot forta sa ma iubesti asa cum o fac eu . Am decis , deci, sa plec o data pentru totdeauna din viata ta si sa uit de tot ceea ce numeam odata ''iubirea noastra''. Stiu ca in sufletul meu dragostea pentru tine o sa ramana mult timp si nimeni nu imi poate lua amintirile. Saruturile alea rapizi, spontane la care ma gandeam apoi si imi ziceam ''era cat pe ce sa ne prinda''. Dar totul a disparut acum pentru ca tu  nu mai esti la fel .Si nici eu nu ma sunt.
Stiu ca nu voi redeveni vreodata ceea ce am fost si nici nu mai incerc. M-ai schimbat si acum nu mai pot avea ceea ce am pierdut iubindu-te. Dar nu mai conteaza acum..regrete si greseli..sunt deja amintiri.
''Sometimes it lasts in love , but sometimes it hurts instead..''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu