Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

joi, 22 decembrie 2011

Ochii tai imi vin mereu in minte si imi aduc aminte de noi. Sunt amintiri care dor si stiu ca oricand rana care de-abia s-a inchis ar putea sangera din nou. Acum ca a inceput sa ninga , as vrea ca zapada sa se astearna si peste sufletul meu , sa ramana doar alb..poate asa s-ar mai putea curata din petele de negru care ma apasa. Nu mai conteaza acum cine si cum a gresit , pentru ca oricum timpul nu o sa ne ierte greselile. Intre noi a fost ceva..Si poate o sa mai fie. Da , doar poate. Nu iti port ierta greselile si orgoliul , nu imi pot uita suferinta si tu nu imi poti ierta iubirea pe care ti-o port. Poate ai putea doar sa ma ierti ca nu pot fara tine. Stiu ca exista un suflet rasfrant in mii de atitudini diferite..dar sulfetul meu era deschis ca o carte in fata ta si erai singurul care imi putea citi suferinta si scrie fericirea. Totusi , ai ales sa arunci cateva cuvinte grele cu cerneala rosie in cateva randuri , sa te semnezi si sa pleci.
Acum ca totul s-a terminat , mi-e dor de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu