Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 16 decembrie 2011

 Totul se duce , nimic nu mai ramane..durere , lacrimi..toate raman in urma, alaturi de tot ceea ce am trait si am simtit vreodata..si doare ca nu mai suntem noi, dar mai ales ca nu mai sunt eu. Mi-ai frant sufletul si aripile , dar sunt tot aici, privesc cu lacrimi tot ceea ce am iubit. Pentru ca da , inca te iubesc si regret ca nu gasesc in suflet puterea sa sterg amintirea ta din mine si dragostea pentru tine din sentimentele mele.
Stii , de-abia gasesc forta in fiecare dimineata sa ma ridic din pat si stiu ca fiecare in fiecare zi simt cum imi curge durerea prin vene..fiindca e parte din mine si ma obisnuiesc cu ea..pentru ca oricum stiu ca va ramane acolo chiar daca vreau sau nu. Visele mele s-au naruit la venirea zorilor pentru ca atunci cand m-am trezit nu mai erai langa mine...
Acum am ramas singura in intunericul din viata mea si pasesc nesigura , nestiind ce imi va aduce urmatoarea miscare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu