Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

duminică, 4 decembrie 2011

Timpul e ucigasul perfect . Omoara toate sentimentele care ne-au zdruncinat vreodata . Omoara ura , omoara iubirea. Nu mai ramane nimic in urma. Se ia de noi toti si atunci nu mai exista chei si porti ..mai exista decat amintiri...care oricum vor fi pierdute..Timpul ne face sa uitam cine am fost si pe altii ca am fost. Privesc lumea din jurul meu si observ ca nimanui nu ii mai pasa de ceea ce se intampla. Poate doar tu mai existai in mintea si in inima mea..dar , ca pe toate celelalte lucruri..incerc sa te sterg, pentru a imi sterge mie suferinta. Si merg inainte..dar zambetele mele unde au ramas? Pai..le-ai luat cu tine cand ai plecat , iti amintesti? Poate tu nu, dar eu imi amintesc tot ceea ce ai zis..inca simt fiecare privire grea, ca si fiecare gest si rasuflare calda pe coare o simteam pe obrajii palizi. Da, acum sunt in chinurile asteptarii. Stiu ca nu trebuie , dar astep sa e intorci ca sa te mai privesc cu nelamurire , sa ma saruti , sa iti reprosez , sa ne certam si sa ma impaci cu cateva cuvinte bine alese care imi stergeau lacrimile..acum un zambet valoreaza mai mult pentru mine decat o suta de cuvinte..si daca as vedea din nou curcubeul , in spatele norilor care s-au strans in viata mea , m-as gandi ca esti acolo langa mine , tinandu-ma de mana, dandu-mi curaj si putere sa merg inainte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu