Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

luni, 2 ianuarie 2012

Azi nu !

Azi nu. Azi nu iubesc. Azi nu sufar. Azi nu plang . Azi nu zambesc. Azi nu rad. Azi nu privesc in jur. Azi nu inchid ochii. Azi nu privesc inapoi. Azi nu imi amintesc de noi. Azi nu incerc sa te conving. Azi nu imi e greu. Azi nu imi e usor. Azi nu ma doare. Azi nu zbor. Azi nu cad. Azi nu ma pierd. Azi nu ma regasesc. Azi nu te caut. Azi nu sangerez. Azi nu ma vindec. Azi nu sunt fericita. Azi nu sunt trista. Azi nu las nimic in urma. Azi nu ma agat de trecut. Azi nu te strang la piept. Azi nu te aud. Azi nu te vad. Azi nu te simt. Azi nu te sarut. Azi nu te ating. Azi nu plutesc in vazduh. Azi nu strig. Azi nu visez. Azi nu ma tem. Azi nu cred in nimic. Azi nu distrug. Azi nu creez. Azi nu uit. Azi nu sper. Azi nu cant. Azi nu te vreau. Azi nu te am. Azi nu te chem. Azi nu te stiu. Azi nu imi lipsesti. Azi nu pierd. Azi nu castig. Azi nu te astept. Azi nu plec. Azi nu gresesc. Azi nu reprosez. Azi nu ard.  Azi nu regret. Azi nu incerc. Azi nu exist.Azi nu urasc. Azi sunt o oarecare.
Azi nu..poate maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu