Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

miercuri, 22 februarie 2012

Bleeding in love.

Azi-noapte , nu stiu cat se facuse ceasu' , nu puteam sa adorm. Asa ca am inceput sa ma uit pe tavanul plin de stelute stralucitoare. Privind mai atent , am observat ca lipsea una. Bineinteles ca am inceput sa ma intreb pe unde era. Asa ca in linistea totala din casa m-a ridicat usor din pat , am aprins lumina ( nu ma impac bine cu intunericul , in el mi-am aruncat temerile ) si am inceput sa caut steluta. M-am uitat pe sub pat , prin sertare, pe rafturi , in cutiile pline cu amintiri , suferinte  , dar nu era de gasit. Fiindca se facea tarziu am apelat la o ultima idee. Am deschis geamul si m-am urcat pe pervaz. Frigul trecea pe langa mine de parca nici nu stia ca sunt acolo. M-am uitat pe cer , dar nu am vazut nimic , de parca noapte nu tinea cu mine. Aruncand o ultima privire , am observat intr-un colt de cer o steluta uitata. Am intins mana incercand sa o iau de la locul ei , dar parca nu voia sa vina in camera mea. Cu o ultima putere, am smuls steluta de la locul ei si am prins-o cu grija de tavanul meu. Cat de stralucitoare era !
Dimineata , cand m-am trezit am vazut ca steluta nu mai era acolo. Uitandu-ma mai bine am vazut-o langa pat. Murise. Atunci am inteles. Asa cum a murit steaua fiindca am luat-o din locul ei , asa a murit spiritul meu cand ai plecat de langa mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu