Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

miercuri, 15 februarie 2012

You're a lover , I'm a runner.

Nu mai incerca sa te explici ! Nu imi mai pasa , nu vreau sa mai ascult. Nu pentru ca nu mi-ar placea o explicatie , ci pentru ca te-as vrea din nou langa mine. Si acum , in sfarsit , pot sa inteleg ca nu e bine. Nu vrei sa plec !? Imi pare rau , nici eu. Dar nici nu mai pot sa stau. Mi-as face mai mult rau mie.
Am decis , dragule , o sa plec. Cred ca , totusi, ca sa nu imi fie atat de dor, am pastrat amintirile , saruturile , soaptele si patimile . O sa-mi aduca aminte de tine cand nu o sa mai fiu aici. Nu vreau sa pleci tu , eu sunt cea care o sa plece. Pentru ca dupa ce nu o sa mai vad nimic, timpul o sa ma protejeze. Daca pana acum m-am luptat cu El , acum o sa-l las sa ma ajute. Fiindca in lupta cu mine si cu tine, el e cea mai buna arma. 
Stim amandoi ca nu mai puteam continua, ma distrugeam pe mine. Si fiecare secunda..da, ma faceai fericita ! Asta voiai sa auzi ? Da , asa e. Dar , cu timpul , descopar ceva ce ma surprinde. Sunt mai buna de una singura ! Imi dirijez singura viata si ma concentrez la ceea ce conteaza. Sa merg pe drumu' pe care am mai mers si sa ajung la capat..poate acolo e fericirea..ramane de aflat !
Oricum , sunt sigura ca, macar acum , pentru moment, drumul asta o sa-l fac singura !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu