Citatul zilei

Well , i haven't heard your steps. You scared me.

vineri, 23 martie 2012

Miss those days.

Mi-e dor. Mi-e dor sa apartin cuiva , sa stiu ca e cineva , undeva , caruia ii pasa de mine. Mi-as dori ca intr-o zi , sa vina cineva , sa ma stranga in brate , si sa imi spuna ''o sa fie bine''. Da , sunt slaba. Imi e greu sa-mi mai ridic privirile din pamant , fiecare pas pe care il fac ma oboseste si fiecare atingere ma doare. Ochii mi se inchid incet , plini de lacrimi. De multe ori le sterg cu maneca atunci cand nimeni nu se uita , ca sa nu stie si ei cat de slaba sunt. E de-ajuns sa stiu doar eu.
Ceata asta in care ma tot afund e din ce in ce mai deasa si ma ameteste. Totul se misca atat de repede , iar eu sunt decat o pata neinsemnata intr-un tablou pe care nu il inteleg. Astept sa vina cineva si , cu o pensula zdrentuita , sa deseneze si in coltisorul meu un soare si un cer albastru. Cer prea mult? Nu mai vreau pasari , caci zboara prea departe si ma parasesc in fiecare toamna , nu mai vreau nici ape , caci m-as ineca in undele lor , pomii mi-ar canta numai cantece triste..si as vrea sa imi mai fie desenata , in ultimul rand , inima. Macar o schita , undeva , ca sa pot sa o conturez din nou , sa o colorez si sa ma opresc din cadere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu